Sunday 23 March 2014

Ripped jeans






Witam . Troszkę mam opóźnienie z postem, powód - krótki wjazd rodzinny, co prawda miałam dostęp do internetu w hotelu, ale postanowiłam się maksymalnie zrelaksować (tak, jak by to było w ogóle możliwe przy 3 dzieci) i całkowicie odciąć od wirtualnego świata.
Nadal jestem na etapie idealnych potarganych jeansów, póki co uzbrojona w nóż do tapet i igłę  rozprawiłam się z moimi starymi jeansami, co wprawiało w osłupienie moje córki bo zawsze im powtarzałam że w dziurawych ubraniach się nie chodzi. Bardzo mi się podoba połączenie taki spodni "na elegancko" stąd też marynarka, biała bluzka i obcasy. 
A jak wy się zapatrujecie na potargane jeansy, dacie się ponieść temu trendowi?
Miłej niedzieli kochani :)


Ripped jeans - MODNAPOLKA.pl




blouse,bag,blazer- Zara,  jeans-Bershka,  heels,belt-Primark  necklace-New Look sunglasses- Dunnes











takiego zbliżenia na moje znamię to jeszcze nie był :) hihi


36 comments:

  1. swietne jeansy ,uwielbiam takie potargance :D buziaki ,milej niedzieli :*

    ReplyDelete
  2. Super, bardzo mi się podoba, no i bardzo ciekawe tło na zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, obdrapana kamienica i potargane jeansy to para doskonała :)

      Delete
  3. :):):) zwyczajnie- niezwyczajnie :):)

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjny zestaw :)
    Wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie ! Mnie potargane jeansy coraz bardziej kręcą ...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Super, elegancko i kobieco. Całkowicie w moim stylu!

    ReplyDelete
  8. Świetne miejsce na zdjęcia :) A stylizacja bardzo kobieca! Miłego dnia :)
    Pozdrawiam!
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam tu zaglądać pięknie narobiłaś mi ochoty na potargane jeansy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja lubię zaglądać do ciebie i właśnie się wybieram :)

      Delete
  10. Jakie piekne fotki, takie radosne, wiosenne, i .. profesjonalne. Zawsze to podziwiam na Twoim blogu.
    A dziurawe dzinsy to ja lubie, i to bardzo! Swietnie je zrobilas, a jeszcze genialniej polaczylas z elegancka "gora" i szpilkami! Naszyjnik cudny!!!
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój "fotograf" jak zawsze się spisał, również podziwiam jego zdjęcie idzie mu naprawdę nieźle jak na amatora :)

      Delete
  11. Podobają mi się jeansy, myślę, żeby poeksperymentować z moimi starszymi parami spodni- może uda mi się coś ciekawego wykroić. Całość wygląda świetnie, jednocześnie elegancko i na luzie, lubię to! Również obserwuję i dziękuję za komentarz♥ Pozdrawiam, Lou.
    www.louciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. piękna bluzka i biżuteria:)

    ReplyDelete
  13. Przepiękne zdjęcia:):)
    Zestaw świetny, baaaardzo takie lubię:):)

    ReplyDelete
  14. Super stylizacja! szpilki i biżuteria piekne :)

    http://alexissachet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ta marynarka i jej połączenie z bluzką jest idealne! Piękne buty ;)

    ReplyDelete
  16. bardzo lubię potargane jeansy i właśnie w takim zestawieniu, super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia!! Set genialny!! Naszyjnik mnie oczarował!! Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  18. Wow. Jestes niesamowita. Zawsze tak genialnie i modnie ubrana- podoba mi sie!!!

    ReplyDelete
  19. Troje dzieci i taka figura i pomysłowość na stylizacje?? to ja juz się stąd na pewno "nie ruszam":) jesteś moją inspiracją!! dzięki!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję pięknie, bardzo mi miło, takie komentarze czyta się z wielkim uśmiechem na ustach :))

      Delete
  20. Ja z potarganych dżinsów wyrosłam i jakoś do mnie nie przemawiają.

    ReplyDelete
  21. wszystko mi się tu podoba, ale chyba najbardziej spodnie, jakoś pociągają mnie takie porwane ciuchy :)

    ReplyDelete
  22. Pięknie i elegancko :) Uwielbiam naszyjnik :)

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja :) i bardzo podoba mi się ten plener, klimatyczny :)

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    ReplyDelete

social network