Wednesday 5 March 2014

Beige and Checked




Hejka kochani.  Jak widzicie w dzisiejszej stylizacji bandażowa spódnica, tak wiem nie można jej zaliczyć do najnowszych trendów, jest w mojej szafie dobre trzy lata, ale za komfort noszenia i niezobowiązujący kolor, zdobyła miano tych ulubionych, i jeszcze przez jakiś czas ze maną  zostanie. 
 Stylizacja  raczej nieskomplikowana kolorystycznie a  jako dodatek kraciasta chusta. Kratka, tak popularna w sezonie zimowym zaczyna ustępować miejsca, bardziej wiosennym wzorom- paski, kwiaty czy geometryczne figury, pojawiły się już w sklepach i wylewają się magazynów modowych. Jako że jestem miłośniczką wzorów i kolorów, pewnie wkrótce pojawią się i u mnie.
A wy czym macie zamiar zastąpić kratkę ?

ENG

Hello darlings. As you can see in today's outfit we have a bandage skirt, I know it can’t be classified as one of the latest trends. It's been in my wardrobe for three years. For its comfort and color, it won the title of my favorites, and will stay with me for some time.
The outfit has simple colours and as the addition, a checked shawl. The checked pattern was so popular in the winter season but it begins to give way to more spring patterns-stripes, flowers or geometric figures have already appeared in stores and pour onto the fashion magazines. Since I am a lover of patterns and colours, they probably will soon appear in my outfits.
And you, what are you going to replace the checked pattern with?



jecket, boots- Zara, shawl,top - H&M  skirt- lokal shop, bag- New Look











26 comments:

  1. świetna spódnica:)! to jest długość której szukam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też lubię tę długość jest taka "grzeczna" :) zazwyczaj bandażowe spódniczki strasznie krótkie :)

      Delete
  2. Super ta czerwona torebka świetny akcent :) piękna masz figurę !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję,to samo mogłabym powiedzieć o Twoje figurze, troszkę ci zazdroszczę że jesteś taka szczuplutka :)

      Delete
  3. torebka i spódnica świetne

    ReplyDelete
  4. Dziś torebka , paznokcie i dobrane pod kolor kraty na chuscie to mistrzostwo swiata :)

    ReplyDelete
  5. fajny zestaw, i torebka <3

    ReplyDelete
  6. świetna spódnica i torebka:)

    ReplyDelete
  7. To mowisz, ze takie spodniczki nie sa juz modne? Eee tam, fajna jest, klasyczna, dopasowana, podkresla figure… jest ponadczasowa. Super dopasowalas dodatki z czerwonymi akcentami - fajnie podkrecily calosc:)
    A ja krate bardzo lubie i nie bede jej niczym zastepowac! I pewnie bedzie u mnie wiosna nawet czesciej niz kwiatki;)
    Pozdrawiam! Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Racja Aniu, Twój mega kratkowy set rewelacyjny, i kratka z pewnością pasuje ci bardziej niż kwiatki :) pozdrawiam również :)

      Delete
  8. Swietna bandazowa spodnica. Mozna ja laczyc ze wszystkimi kolorami, reszta rowniez strzal w dziesiatke. Fajnie, ze postawilad na tak wiele barw :) poczulam wiosne :)

    ReplyDelete
  9. Piszę drugi raz, coś mi zjadło poprzedni komentarz:( chyba?:)
    Mnie to zupełnie nie przeszkadza że nie z najnowszych trendów,( ja nie szczególnie lubię takie rzeczy bardzo na topie bo potem wszyscy wyglądaj jak klony) kiecka świetna i Ty cudnie w niej wyglądasz:)
    Całość bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie Agnieszko też to nie przeszkadza, noszę to co lubię, wychodzię z założenia że jako blogerki modowe musimy się trochę w najnowsze trendy wpisywać, ale oczywiście najważniejsze to pozostać sobą a nie stać się "klonem"

      Delete
  10. Dziękuje, napewno zajrzę do ciebie, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. bardzo elegancko i kobieco z gustem ! ;)
    obserwuje ;)

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie wyglądasz! Fajna torebka ♥
    Must have :)))
    x x x

    delavie-paula.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  13. No kochana w końcu widzimy Cię w spódniczce :) I świetna decyzja, bo takiej figury to aż grzechem byłoby nie pokazywać :) A ramoneske masz szałową :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    ReplyDelete
  14. spódnica pieknie na Tobie leży! I znów perfekcyjnie dobrane dodatki! ;)

    ReplyDelete
  15. Śliczny jest ten szalik w krateczkę!

    ReplyDelete
  16. świetna kolorystyka! bardzo podoba mi się to połączenie :)

    ReplyDelete
  17. Skóra bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  18. ładnie wyglądasz, tak kusząco :) torebka - rewelacja ! dlaczego nie robisz opisów ubrań stylizacji ?

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuje , już dodałam opis ostatnio trochę mało czasu mam na blogowanie i tak jakoś wyszło że zapomniałam :)

      Delete
  19. Uwielbiam taką harmonię kolorystyczną, przyjemne dla oka. Świetna stylizacja. :)

    ReplyDelete
  20. Piękna czerwona torebka. Jeśli chodzi o to czy dana rzecz jest modna czy już nie, to najważniejsze żeby dobrze się czuć w tym co się nosi.Moda przemija i wraca a gust się kształtuje.

    ReplyDelete

social network