Monday 31 March 2014

Jumpsuit and pink blazer.





Hej kochani, dzisiaj chciałam wam przedstawić pierwszy pomysł na ten czarny kombinezon, który już od dawna wisiał na wieszaku i oczekiwał, aż odważę się go założyć. Nigdy nie nosiłam tego rodzaju ubrań i nie wiedziałam jak się będę w nim czuć, na szczęście moje obawy były bezpodstawne, okazała się  bardzo komfortowy. Wiem, że dość wysoki stan trochę zaburza proporcje, ale zastawienie go z dłuższą marynarką, pomaga przywrócić je do normy. Kombinezon na bardzo ciekawe plecy,  lecz to pokażę wam przy lepszej (czytaj; cieplejszej) pogodzie, ponieważ na tyle go polubiłam, że pewnie pojawi się jeszcze na blogu.
Torebka to nowy nabytek z H&M, od dawna szukałam takiej małej w jasno-szarym kolorze, świetnie będzie pasowała do jasnych pastelowych jak i do czarnych zestawów, a takich właśnie ubrań mam najwięcej.
Życzę wam miłego dnia i zmykam obcykać dla was kolejny zestaw :)


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl



jumpsiut, sunglasses, bracelet- Primark,    bag-H&M,   blazer-Zara   heels-New Look









27 comments:

  1. Świetny kombinezon, ostatnio widziałam świetny w mango.
    Uwielbia je tylko czasami stwarzają problemy np. przy wyjściu do toalety hehe :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak, naszczęście ten ściąga się dość łatwo byłam w nim na zapkuach i dałam rade nawet w przymierzalniach :)

      Delete
  2. Ciekawa torebka - ja na poszukiwaniach więc zwróciła moja uwagę :)
    Całość ładna ! Czekam na te plecy :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Torebka naprawdę warta uwagi, to raczej nowość w H&M więc powinna być dostepna możesz oblukać.

      Delete
  3. You look great!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  4. Fantastyczny kombinezon i super połączenie z marynarką i tą torebką :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. No pięknie! Marynarka i kombinezon są cudne. :)

    ReplyDelete
  6. naprawdę świetny kombinezon ;)

    ReplyDelete
  7. Piękny kombinezon ;-). Co byś powiedziała na wykończenie nogawek szerszym ściągaczem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje. Przepraszam ale nie wydaje mi sie to dobrym pomysłem w tym przypadku.

      Delete
  8. piękny zestaw:) lubię kombinezony:)

    ReplyDelete
  9. przepięknie kochana !!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    ReplyDelete
  10. świetny kombinezon, nawet go nie widać, ze tam jest:)
    marynarka genialna

    ReplyDelete
  11. Bardzo lubie kombinezony, z zalozenia sa oryginalna czescia garderoby;) Twoj jest super, mimo, ze nie widac go w calosci, ale juz mi sie podoba;) Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, chłodno było w całści pokaże jak pogoda pozwoli :)

      Delete
  12. Wyglądasz rewelacyjnie :) Pasuje Ci ten kolorek :) świetne zdjęcia :)
    Niestety w dalszym ciągu nie mogę dodawać,mimo Twoich rad :(( Musimy to przeczekać,bo powoli kończą się sposoby na ominięcie tego.

    Dziękuję za odwiedziny i obserwację zrewanżuję się jak wszystko wróci do normy :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dziekuję bardzo! Nie ma sprawy, przykro mi że nie udało mi się Ci pomóc, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. oj zazdroszczę Ci tego kombinezonu:) pięknie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  15. Kombinezon świetny, wyglądasz obłędnie:)

    ReplyDelete
  16. Kochana, rozwaliłaś system tym kombinezonem!!!:) Mega sexy jest, aż grzechem byłoby aby nadal wisiał w szafie :) Super w nim wyglądasz! :) Tymczasem moje puszkiwania idealnego kombinezonu dla mnie, wciaż kończą się na niczym :(

    ReplyDelete
  17. SUPER! Ja osobiście uwielbiam kombinezony :) Przewinęło się już kilka w mojej szafie ;) Marynarkę bym chętnie przygarnęła :)

    ReplyDelete
  18. ślicznie wyglądasz! kombinezon fantastyczny i cała reszta również :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny kombinezon, całość klasa.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    ReplyDelete
  20. Boska stylizacja ! Cudowny kombinezon. Jednak najbardziej mi się podoba marynarka ! <3

    ReplyDelete

social network