Sunday 9 March 2014

Almost




Wijacie, nawiązując do tyłu posta wyjaśniam dlaczego "prawie"?
Więc tak, dzisiejszy zestaw niby w marynarskim stylu, ale tylko prawie bo choć kolorystyka zachowana, to jednak pasków bark,
 a wiadomo paski są nieodłącznym motywem tego ponadczasowego trendu.
Po drugie, to prawie tych zdjęć by nie było, ponieważ jedno spotkanie tak nam się przeciągnęło, 
że mieliśmy tylko 5-10 minut na zrobienie zdjęć, także sesja expresowa.
No i na koniec, to prawie mamy wiosnę, ale tylko w teorii, bo w praktyce wiał zimny, silny wiatr, i na większości zdjęć miałam fryzurę niczym mop,
 na szczęścicie udało się wybrać kilka zdjęć.

Chciałam jeszcze życzyć wszystkim kobietom wszystkiego najlepszego z okazji ich święta !!!
Mam nadzieję że miło spędzacie ten dzień, ja mam w planach wieczór w babskim gronie :)


blazer, trousers- Zara, heels-Dunnes,  bag, necklace-aliexpress.com shirt-H&M










18 comments:

  1. genialny zestaw, jak mi się marzy granatowa marynarka, pięknie
    Tobie także wszystkiego dobrego

    ReplyDelete
  2. super <3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    ReplyDelete
  3. nice outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  4. świetny zestaw i ładna biżuteria:)

    ReplyDelete
  5. Swietny blog. ;) zapraszam do mnie na www.charmeecloud.blogspot.com + obserwuje twoj blog

    ReplyDelete
  6. Moja uwage przyciagnal zegarek ;) Bardzo ladny i marynarka !

    ReplyDelete
  7. Fajny, elegancki zestaw. Wszystko się ze sobą uzupełnia :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  8. świetny zestaw, torebeczka jest genialna :)

    ReplyDelete
  9. Tobie też spóźnione ale szczere, naj, naj, z okazji naszego święta:):*
    Zestaw baaaaaaardzo w moim guście, świetna marynarka:)
    A takie zdjęcia na "prędce", albo nie planowane czasami najfajniejsze wychodzą:):)

    ReplyDelete
  10. jeju..... genialny zestaw..... ale chyba najbardziej urzekła mnie torebka *.*

    ReplyDelete
  11. No, mimo ze taki duzo tych "prawie", to zdjecia wyszly swietne, a stylizacja prosta ale przyciaga uwage. I to nie prawie, tylko zupelnie!:)
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz fantastycznie! Podoba mi się ; )

    ReplyDelete
  13. ale masz piekną marynarkę, świetny zestaw! ;)

    ReplyDelete
  14. przepiękne stylizacje!!! i zakochałam się w tym naszyjniku! <3 pozdrawiam serdecznie!

    http://floorentine.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nice blog, now I follow you, can you follow you back? thanks from Spain

    ReplyDelete
  16. świetny blog! przejrzałam kilka postów i na pewno zostaję na dłużej..
    do tego genialna szata graficzna.

    /jeśli znajdziesz chwilkę czasu zajrzyj do mnie by-mandyrainbow.blogspot.com
    dopiero zaczynam, dlatego jeśli zechcesz możesz dołączyć do obserwatorów.
    z góry dziękuję. <3

    ReplyDelete
  17. Przepiękna marynarka, idealnie leży <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    ReplyDelete

social network