Tuesday 25 March 2014

Floppy hat





Witajcie moi drodzy, tak... tak, zdaję sobie sprawę że połączyłam elegancką sukienkę, perły i kapelusz z prostą jeansową koszulą, pewnie znajdą się tacy u których takie zestawienie nie przejdzie. I nie.... nie było tak, że nie mam żadnego żakietu, który by do tego pasował, wybór koszuli był celowy i świadomy.
Kapelusz z dużym rondem chodził za mną już od jesieni, ale biorąc do uwagę jesieno-zimowe wichury w Irlandii, wiedziałam że zbyt często go nie założę. Chciałam kupić coś w przystępnej cenie, udało się dopiero teraz, choć przyznam że nadal irlandzkie podmuchy wiatru skutecznie utrudnią noszenie go.
Co do "halkowej" sukienki, to proszę nie przypominajcie mi że pisałam, że nie mam, że nie kupiłam, że nie jestem przekonana czy bym nosiła. Wytłumaczenie mam jedno, po prostu tegoroczne wyprzedaże w Zarze [rym ;) ]były dla mnie dość owocne, lubię tam kupować i tyle :)
Zostawiam was z jak zwykle ze "słonecznymi" fotkami (no co ja poradzę że w Irlandii ciągle słońce świeci hihi ) i życzę wszystkim miłego dnia !!! 



dress, boots-Zara bag,shirt-New Look hat-Heatons, sunglasses-Primark(Penneys)














24 comments:

  1. Świetna stylizacja ! :) Bardzo ładna spódnica :)

    ReplyDelete
  2. Wow co za sukienka - jest piękna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, jak ją tylko założyłam wiedziałam że będzie moja :)

      Delete
  3. Super stylizacja. Klasyczna sukienka i jeans = strzał w 10! Do tego fantastycznie dobrane dodatki.
    Bardzo mi się podoba

    Dodaje do obserwowanych


    Zapraszam do siebie http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyglądasz;) podoba mi się
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bardzo ładny zestaw, świetna spódnica:)

    ReplyDelete
  6. Kapitalny kapelusz! Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, jest dokładnie taki jakiego szukałam :)

      Delete
  7. Bardzo fajnie, że nie boisz się eksperymentować z ciuchami, banalnym byłoby to, gdybyś do tej sukienki założyła klasyczną marynarkę, a tu proszę, jest jeansowa koszula i nikt się tego nie spodziewał :) Ja to kupuję, uwielbiam przełamywanie trendów :)

    ReplyDelete
  8. coś ten zestawik ma w sobie,może to ,że dodałaś tutaj koszule? :)

    ReplyDelete
  9. Połączenie idealne:) A w kapeluszu wyglądasz prześlicznie:)

    ReplyDelete
  10. pięknie Ci w tym kapeluszu:) cała stylizacja super!!:)

    ReplyDelete
  11. rewelacja:) połączenie luzu i elegancji bosko świetne buty:)

    ReplyDelete
  12. podoba mi się tu wszystko. ładnie i kobieco.

    ReplyDelete
  13. zakładanie koszuli jeansowej na sukienki to trend z tamtego roku i nie powinien nikogo szokować :) Twoje zestawienie jest bardzo fajne a nowatorskie, to to że elegancję połączyłaś z luzem, bardzo mi sie ten zestaw podoba :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. super wygladasz ,niby elegancko a jednak dzieki koszuli wyglada na casual ,swietnie :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    ReplyDelete
  15. żałuję, że mi takie kapelusze nie pasują :(

    ReplyDelete
  16. Sukienka! <3 i noooogi, Kochana, jakie Ty masz nogi! :)

    ReplyDelete
  17. świetna koszula, a taki kapelusz musze upolować, od baaaaardzo dawna już mi to chodzi po głowie ;)

    ReplyDelete
  18. Jedna z Twoich najlepszych wg mnie stylizacji.
    Cudownie wyglądasz w kapeluszu <3

    ReplyDelete
  19. uwielbiam dżinsowe koszule :D
    Również prowadzę bloga, ale odnośnie malowania paznokci. Na stronie prezentuję efekty różnych wzorków, a czasami także efekty robionych przeze mnie bransoletek z muliny :) Wejdź proszę na bloga: http://malgosiek.blogspot.com, może spodoba Ci się kilka postów. Jeżeli tak, to zapraszam do komentowania i obserwowania strony, jeżeli nie przepraszam za spam. Mam 15 lat i chciałabym zainteresować innych moimi pasjami :)

    ReplyDelete

social network