Wednesday 19 March 2014

Amazing day



 Witajcie kochani. Bluzy, koszulki czy swetry z napisami oraz rożnego rodzaju printami są ostatnio bardzo "trend-ii', ja może z racji wieku, nie mam ich zbyt wielu w szafie, ale zakupu tego sweterka nie mogłam sobie odpuścić i to nie ze względu na napis, bo jak dla mnie mogło by go nie być, ale z uwagi na fantastyczny kolor. Sweter pochodzi z Primark,  jak się domyślacie nie był drogi, z całkiem dobrą jak na ten sklep jakością (50%bawełna) zatem mam zamiar nosić go dość często tej wiosny :)
Botki również mają swą premierę na blogu, bardzo jestem zadowolona z tego zakupu po dość niskiej wyprzedażowej cenie, są proste, klasyczne i będą pasować do wielu rzeczy. Przede wszystkim jednak, są mega wygodne mogę w nich śmigać cały dzień.
Jak możecie zaobserwować na zdjęciach irlandzka pogoda nadal nas rozpieszcza, uwielbiam takie słoneczne dni, oby tak dalej :)

Amazing day - MODNAPOLKA.pl


trousers, boots- Zara, sweater- Primark (Penneys) bag- Mango coat- Vero Moda(old)  watch-Geneva









troszkę wiało :P


20 comments:

  1. świetna bluza, ma fantastyczny kolor! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Amazing - i chyba nic więcej nie trzeba pisać. :)

    ReplyDelete
  3. Napis na bluzie adekwatny do wyglądu:):):)

    ReplyDelete
  4. Fajny look :) bardzo podoba mi się ten kolor bluzy :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sweter!! ale nie ważne, ważne że rzeczywiście kolor jest super :)

      Delete
  5. Pogoda rzeczywiście nas rozpieszcza :) Ja generalnie bluz nie noszę i nie mam w szafie ani jednej, ale taką pastelową z chęcią bym sobie sprawiła, świetna jest :) A włoski masz dziś szałowe, piękne loki :) Cieplutko Cię pozdrawiam kochana :)

    ReplyDelete
  6. bluza jest piekna i jej kolor cudowny ! ;)

    ReplyDelete
  7. Pieknie wygladasz, uwielbiam takie proste, kobieco-sportowe zestawy! Sweterek swietny, a buciki idealne.
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  8. Kochana cudownie wyglądasz, a sweterek boski :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  9. Świetne buty, czarne, klasyczne, mega kobiece! Pozdrawiam!

    www.lovelybyangie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Love the top!

    Would you like to follow? Let me know!

    Kiss
    G+ | PERONALBLOG | BLOGLOVIN’ | FACEBOOK | INSTAGRAM

    ReplyDelete

social network