Sunday 2 March 2014

Pearls and black




Witajcie, mam nadzieję że miło spędzacie niedziele.
 Dziś zapraszam na zestaw z  wczorajszego wypadu do kina z dzieciakami. 
 Krótki sweter oversize, szczególnie w jasnym kolorze, nie jest prosty od zestawienia, może pogrubiać, czego raczej wolałybyśmy uniknąć, zwłaszcza gdy nie nosi się rozmiaru 34. Według mnie dobrze wygląda z rozkloszowaną spódnicą jak na przykład tutaj, świetnie pasuje też do spodni z wysokim stanem. Mojemu sercu jednak bliższe są biodrówki, więc by nie świecić gołym brzuchem wybrałam top z koronką, który ubrany pod sweter idealnie łączy go ze spodniami.
Pustą przestrzeń na dekoldzie wypełniłam moim ulubionym naszyjnikiem z perełkami, do wszystkiego pewnie lepiej pasowałaby mała czarna torebeczka, ale ponieważ byłam z dziećmi, duży shopper okazał się praktyczniejszy i myślę, że też dobrze się sprawdza w tym zestawie.
Miłego wieczoru :)


ENG
Hello, I hope you had a nice Sunday.
  Today I invite you to set from yesterday's outing to the cinema with the kids.
  Short oversize sweater, especially in light colour, it’s complicated to match with others. It can fatten you, which you want to avoid especially when you do not wear a size 34. To me it looks good with flared skirt for example here. It’s also well suited to high-waisted trousers. However, closer to my heart are hipster trousers, so not to shine the naked belly, I chose a top with lace, which when wore under the sweater combines perfectly with the trousers.
The empty space on the armhole I filled my favourite necklace of pearls, everything probably would’ve fit better with the little black bag but because I was with my children, a large shopper proved to be more practical and I think it works well in this set.






jeans, top, sweater- Zara, bag- Aldo, heels- New Look necklace- H&M










24 comments:

  1. tez miałam chrapka na ten golfik, ale nie dotrwały u mnie do przeceny ;) fajny naszyjnik :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi udało się dorwać golfik online :)

      Delete
  2. świetnie wyglądasz:) a to zestawienie naszyjnika do swetra rewelacja:)

    ReplyDelete
  3. Tobie "pogrubianie" nie grozi;) Swietny ten sweterek! Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  4. A ja nic bym nie zmieniała w tym zestawie, tak jak jest bardzo mi się podoba:):)

    ReplyDelete
  5. świetne to swetrzycho , pięknie wygląda z naszyjnikiem <3 !

    ReplyDelete
  6. też lubię ostatnio takie krótkie sweterki :)
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. kobieco i z klasą ;) świetna torebka i szpilki

    ReplyDelete
  8. Dobry przykład, jak dodatki ożywiają stylizacje!
    Bosko!

    ReplyDelete
  9. piękny sweter!
    Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, genialne stylizacje.
    Będę zaglądać tu regularnie, pozdrawiam!

    www.ohhmatty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) pozdrawiam

      Delete
  10. Pięknie! a można wiedzieć jakiej firmy jest zegarek? bo ostatnio też czarny "chodzi mi po głowie":)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zegarek jest z eBay, dokładnie bardzo popularna Geneva, z silikonowym paskiem, mam ich kilka w różnych kolorach,bardzo lubię nosić zegarki, polecam są tanie a wyglądają bardzo efektownie za tę cenę naprawdę warto:)

      Delete
  11. Piękny, klasyczny zestaw w którym ślicznie wyglądasz.
    Bardzo podoba mi się Twój naszyjnik i szpilki <3
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  12. rewelacja! bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  13. piękne te złote elementy w czółenkach i jak zwykle świetna torba :)

    ReplyDelete
  14. cudne buciki, piękny naszyjnik:)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładnie Ci w tym swetrze. Mnie strasznie gryzł i oddałam. :(

    ReplyDelete

social network