Saturday 9 November 2013

Kości zostały rzucone



Witajcie, jak by ktoś pytał, to tytuł dotyczy wzoru na bluzce, nie żeby podjęła jakieś nieodwracalne w skutkach, wyzwanie. No chyba żeby zaliczyć do tego założenie tego typu rajstop, mam nadzieję że nie spalicie mnie na stosie, bo spotkałam się już z różnymi opiniami. 
Mnie się podobają.... wiem, że wystają spod spódniczki, tak ma być i koniec, kropka. 
Look typowo imprezowy, torebka z kontrastującym kolorze żeby całość ożywić , na pogrzeb przecież się nie wybieram. Metalowy pasek  to hit ostatnich tygodni, zamówiłam i zastanawiam się jak się będzie to ustrojstwo nosić, czy się nie powygina przy siedzeniu itd. I powiem wam, jest nieźle, wygodnie, nic się z nim nie dzieje, także polecam, bo dodaje stylizacji smaczku. 


    
jacket - Zara
skirt -H&M
top- Vera Moda
bag -F&F
boots - atmosphere
belt/bracelets - aliexpress.com
Kości zostały rzucone



























4 comments:

  1. Bardzo fajna spódniczka i masz ładne nogi :)

    zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo zgrabnie :) śliczna spódniczka :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz:) Torebka dodaje piękny kontrast do tej stylizacji! Połączenie jest genialne!

    ReplyDelete
  4. Wszystko super tylko jakoś ta spódniczka do mnie nie przemawia.
    Torebka i bluzeczka super!

    ReplyDelete

social network