Saturday 28 December 2013

Pink coat



Witajcie kochani , mam już swoje pierwsze  wyprzedażowe zdobycze, dziś chciałam wam pokazać dwie z nich. Pierwsza to biała pikowana bluza, kupiona w New Look, jest bardzo wygodna, ciepła i z pewnością będzie pasowała do wielu rzeczy z mojej szafy. Druga rzecz to pastelowo różowy płaszczyk, jest idealny, dokładnie taki jakiego szukałam od wielu tygodni, prost w kroju w delikatnym odcieniu "baby pink" , skład w ponad 60 procentach to wełna wiec jest mega cieplutki. Wszystko raczej w stonowanych kolorach jedynie naszyjnik przyciąga uwagę, to jeden z moich prezentów gwiazdkowych, bardzo mi przypadł do gustu więc - " Dziękuję Święty Mikołaju" 
A wy jesteście zadowolone z gwiazdkowych podarunków - chwalcie się !



coat -Red Herring (Debenhams)
skirt - H&M
blouse, necklace - New Look
bag- Mango
boots - Primark

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


















29 comments:

  1. płaszczyk świetny :)
    ogromną uwagę przykuwa naszyjnik jest cudowny :)

    ReplyDelete
  2. You look so good!! I especial love the pink coat!! You look so cosy for the winter! Thanks for sharing!!

    Justsoapril.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne zakupy, cudownie wyglądasz:) Zestaw baaaardzo w moim guście,
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bardzo ładny płaszcz i torebka

    ReplyDelete
  5. płaszczyk zauroczył mnie;D ślicznie

    ReplyDelete
  6. Stylizacja bardzo trafia w mój gust. Jest idealnie! ♥
    Też polują na taką bluzę :)

    ReplyDelete
  7. Płaszczyk jest świetny..sama na świeta zrezygniwalam z prezentow

    ReplyDelete
  8. I really like your sweater and your necklace! Just great!

    ReplyDelete
  9. Super blog, dziękuje za obserwację, również dodaje :) Pozdrawiam i zapraszam do polubienia FanPage'a https://www.facebook.com/lovelybyangie?fref=ts . Miłego wieczoru :)

    ReplyDelete
  10. świetnie wyglądasz,również obserwuję:)
    Dzięki za komentarze:)
    buziaki

    ReplyDelete
  11. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    ReplyDelete
  12. świetne zdobycze kochana
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  13. płaszcz idealny :)zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  14. Przepiękny płaszcz! Marze o takim!!!! :)

    ReplyDelete
  15. Uroczy kolor płaszcza, a bluza idealnie daje bazę do zaprezentowania takich efektownych naszyjników :) Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja :) Piękny płaszcz, idealna bluza, lepiej bym tego nie skomponowała :)

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyglądasz w tym płaszczu :)

    ReplyDelete
  18. Piękne te łupy :) Cudownie wyglądasz, a takie prezenty gwiazdkowe chętnie bym przygarnęła :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. przepiękny zestaw! Płaszcza zazdroszczę - cudowny! A połączenie bluzy i spódncizki doskonałe ;)

    ReplyDelete
  20. Świetny zestaw. Ślicznie wyglądasz! Płaszcz i bluzka są piękne. :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    http://nummifashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Super zdobycze. Fajna bluza. Jednak najbardziej podoba mi się naszyjnik. Nie pomyślałabym, że na pikowanej bluzie będzie się tak dobrze prezentował. Całość - super!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    ReplyDelete
  22. ten zestaw mnie zauroczył, wyglądasz świetnie! Płaszczyk jest prześliczny !
    Dziękuję i ja również obserwuje :*
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  23. Świetny zestaw. Najlepsze kolory zestawione ze sobą!:)

    ReplyDelete
  24. super płaszcz, kolor marzenie (:

    ReplyDelete

social network