Sunday 8 December 2013

Skull and hearts


Witajcie, dziś codzienny strój z leginsami w kratę oraz moją wysłużona, ale ulubioną koszulką z serduszkami ułożonymi w kształt czaszki.  Zawsze kiedy stoję przed szafą i szukam czegoś wygodnego, nadającego się na co dzień, mój wybór przeważnie pada na czerń z dodatkiem jakiegoś ożywiającego ją koloru, a połączenie czarnego z czerwienią zawsze się sprawdza. 
  Pogoda była tego dnia wyjątkowo ponura, więc klimat na zdjęciach też wyszedł trochę smętny , powiem wam jeszcze w tajemnicy, że tam za tym murem jest stary cmentarz, ale o tym cicho sza, miejsce było wybierane w pośpiechu. Może  podzielcie się pomysłami na miejsca na stylizacje, lub napiszcie o najdziwniejszych miejsca w jakich robiłyście sesję.




Boots, top - New Look 
Coat - F&F tesco
Leggings - NN local shop
blazer - Bershka
sunglasses - Ray Ban










8 comments:

  1. Świetne połączenie, koszulka rewelacyjna:))
    pozdrawiam serdecznie Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mam podobne okulary, tyle, że z Pull&Bear :) Gratuluję odwagi z kraciastym dołem, ja nie mam 'warunków' na takie wzory :P

    ReplyDelete
  3. świetny zestaw :) super wyglądasz w tych legginsach

    ReplyDelete
  4. super post! uwielbiam Twojego bloga xx

    ReplyDelete
  5. z takimi nogami można śmiało nosić takie legginsy. Podoba mi się całość :)
    A mówiłam już, że masz świetne te okularki? :D

    ReplyDelete
  6. Serduszka ułożone w kształcie czaszki- mega oryginalnie!!!

    ReplyDelete
  7. You are gorgeous ans I love the pants ! <3
    Your blog is so great ! :)
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete

social network