Wednesday 2 October 2013

These are not tap shoes.




Dziś stylizacja miała być trochę mroczna rockowa, zamiast tego wyszły mroczne zdjęcia. Dokładnie trochę źle oświetlone, bo niestety warunki pogodowe nie dopisały, robiliśmy zdjęcia w 10 minut między jednym opadem deszczu a drugim, ale czegóż można się spodziewać jesienią w Irlandii. Na dodatek wciąż zmagamy się z własnymi niedoskonałościami, mój fotograf uczy się jak robić coraz lepsze zdjęcia  a ja jak pozować i nie reagować histerycznie  gdy wzbudzamy zainteresowanie wśród przechodzących ludzi.
Krótko o stylizacji, zdaje sobie sprawę że najbardziej kontrowersyjne będą buty, ponieważ widzę jak ludzie na nie reagują i padały różne komentarze. Znajomy porównał je nawet z butami do stepowani, mnie one jednak przypadły do gustu i jak tylko je zobaczyłam na fanpage Primarka, wiedziałam że będą moje. Torebka to łup z  second handu za jedyne 4 euro i stała się ostatnio moją ulubioną. 



spodnie/pants -H&M
kurtka/jacket- Vero Moda
koszulka/T-shirt- Next
buty/shoes- Primark 
torebka/bag- A-wear




These are not tap shoes.






















7 comments:

  1. Replies
    1. dziękuje :) prawdę mówiąc tak zwracają na siebie uwagę, że początkowo myślałam czy ich nie dodać, bo mnie to krępowało ;)

      Delete
  2. O wow - jakie buty. Są świetne. Sama chętnie bym takie założyła :)

    ReplyDelete
  3. świetne masz buty! :) pozdrawiam i obserwuję

    ReplyDelete
  4. Buty....istne cudeńka!!! do Primarka już pędzę :) pozdrawiam cieplutko! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pędz bo warto mam nadzieję że je jeszcze dostaniesz bo to była limitowana edycja i rozchodziły się bardzo szybko , pozdrawiam Justi

      Delete

social network