Tuesday 8 October 2013

Autumn sunshine

   

Kompletny brak czasu i weekendowy chaos sprawiły że sobotnią stylizacje wrzucam dopiero dziś. Stylizacje to też za mocne słowo po prostu  taki zwyklak z koszulą w kratę . Koszula znaleziona w SH pochodzi z Zary z działu męskiego. Spodobała mi się i od razu przypomniały mi się czasy kiedy podkradałam koszule z szafy taty lub brata. Uwielbiam męskie koszule i w latach dziewięćdziesiątych (tak pamiętam te czasy :) ) kiedy  w sklepach nie wiele było, męska koszula byłą nieodzownym elementem mojej garderoby. Dziś na szczęście nie muszę podkradać nikomu ubrań,ale ta konkretna koszula pozostanie na jakiś czas w mojej szafie bo bardzo mi się podoba. A wy pożyczacie ;) coś z męskiej garderoby?








 Spodnie/Jeans -Bershka
Koszula/Shirt - Zara Man
koszulka/ T-shirt -Mosquito
Buty/Shoes -Converse
Okulary/Sunglasses -Primark

Stylizacja: Autumn sunshine








 
    












1 comment:

social network