Tuesday 24 September 2013

Klasycznie



Choć pogoda nie dopisała i było trochę mglisto, zdjęcia też wyszły takie sobie, to jednak postanowiłam wrzucić je na bloga. Ponieważ od dawna noszę się z zamiarem aby go systematycznie prowadzić . Były tu co prawda, dawno temu 2 lub 3 posty ale je usunełam bo brakło mi systematyczności. Tym razem będzie inaczej i postaram się by mój blog żył i rozwijał się, a stylizacje i zdjęcia były coraz lepsze.





płaszcz/coat- Atmosphere Primark
spódnica/skirt - Mosquito
bluzka/blouse- Oasis
buty/shoes- Mango
torebka/bag- Mango


Klasycznie


































4 comments:

  1. Sliczna bluzeczka :) widze dopiero początki :) tak jak u mnie zyczę powodzenia:) i zapraszam do siebie oraz do obserwowania .

    ReplyDelete
  2. Dziękuję wam wszystkim i każdej z osobna za miłe słowa.

    ReplyDelete

social network