Friday 29 April 2016

Wracam .... wracam..... wracam!!!



Nie było mnie tu od bardzo dawna i nawet nie wiem, od czego zacząć.     
Dlaczego porzuciłam blogowanie ? .... Brak czasu!!      
Dlaczego wracam?..... Bo tęsknie za tym !!     
W moim życiu nie wiele się zmieniło, ale ostatnio częściej staje po drugiej stronie aparatu.
Przyznam szczerze, że bardzo to lubię. Fotografowanie jest o wiele ciekawsze od bycia fotografowanym. 
Modelka zawsze kiepska ze mnie była a na ostatnich zdjęciach jest jeszcze gorzej. Pod tak długiej przerwie miałam ogromny stres. Stylizacyjnie powrót nie jest zbyt spektakularny, zestaw raczej zachowawczy, bez szaleństw. Ostatnio w mojej szafie przybyło sporo basiców i wygodnych ubrań, szpilki i sukienki zakładam teraz okazjonalnie. Mała zmiana stylu życia wymusiła zmiany w garderobie.
Zaskoczył mnie dziś stały ruch na stronie (mimo braku postów) oraz 42 komentarze czekające na opublikowanie, więc po cichu liczę, że będziecie tu czasem do mnie zaglądać. Myśle, że powinno sie pojawiać  kilka wpisów w miesiącu ;)
Nie będę się więcej rozpisywać, bo nie chce was zanudzać, życzę wam miłego dnia i przepięknej pogody — u mnie niestety leje :(


jeans - Mango (model Paty) / bag, top- Zara /trainers - Nikenike Air Max Thea / watch - Daniel  Wellington / jacket-Stradivarius













39 comments:

  1. Fajnie że jesteś :) Genialna bomberka !

    ReplyDelete
  2. Cieszę się że wróciłaś :)
    Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  3. super, dłuższe "nieblogowanie" nie ma sensu, to jak nałóg ,trzeba pisać i wstawiać posty hehe, świetnie wyglądasz w tej kurtce :)

    ReplyDelete
  4. świetne zdjęcia. uwielbiam takie kolory w stylizacjach

    ReplyDelete
  5. Blogowanie naprawdę wciąga:) Też mam na swoim koncie kilka grzechów związanych z brakiem postów przez dłuższy czas, ale jak do tej pory zawsze wracam. Zawsze najbardziej tęsknie za czytelnikami, mimo, że tych stałych wcale nie mam zbyt dużo. Dzięki blogowaniu poznałam masę świetnych ludzi:)

    ReplyDelete
  6. Oo, moja koleżanka ma tą samą kurtkę, jest super!

    ReplyDelete
  7. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że Cię widzę :))))!

    już myślałam, że Twój blog dołączył do grona porzuconych - ale nie!

    Dobrze, że wróciłaś :)!

    ReplyDelete
  8. może i zachowawczo, ale bardzo przyjemnie. Ja przeróżnego rodzaju blogi prowadzę z przerwami od 14 r.ż (a mam 26 :P), więc doskonale Cię rozumiem ;)
    pozdrawiam
    http://fashavable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kurcze, zachowawczo, ale jak spektakularnie! Piękny zestaw, a zdjęcia... łał! Rewelacyjne. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Bluzeczka klasa, uwielbiam takie wzory

    ReplyDelete
  11. No nareszcie! Cieszę się, że jesteś z powrotem! :) :) :*

    ReplyDelete
  12. mówią, że powroty są trudne ;) ale nie dla Ciebie, wyszło super! :)

    ReplyDelete
  13. Fajnie, że wracasz.
    I robisz to z wielkim Wow !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  14. Świetna bomberka - bardzo fajnie komponuje się z paskami!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: http://thirtyfashion.com/

    ReplyDelete
  15. Great look loved the jacket
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    ReplyDelete
  16. Very nice post and photos too. I love your jacket and sunglasses :) I realy like your blog. Would you like to follow each other? If yes let me know.

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja. Kurteczka - genialna!!! Zapraszam do siebie na nowy post: life-that-inspired.blogspot.com Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. Kiedy wracasz, bo doczekac się nie moge

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajnie sie prezentujesz. Te buty wydają sie być wygodne choc wyglądem szału nie robią

    ReplyDelete
  20. ładny zestaw :) obserwuję, zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blospot.com

    ReplyDelete
  21. Ciekawy zwyklaczek, tak czy inaczej według mnie wygrywa czerwona kurtka :)

    ReplyDelete
  22. love your outfit you look incredible!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    ReplyDelete
  23. Cudowna stylizacja. Kurteczka jets genialna. <3
    No i świetne zdjęcia!


    Poza tym świetny BLOG, koniecznie obserwuje i zapraszam do siebie.
    PS. U mnie mały konkurs... :)
    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Pięknie wyglądasz. Cała stylizacja jest świetna, szczególnie kolor bomberki :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  25. Super kurtka. Mam słabość do bomberek <3

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  26. Super post, przyjemnie się czyta!

    Zapraszam również do mnie kochana! :)

    http://loveshinny.pl

    ReplyDelete
  27. Świetny post! :)

    Buziaki,
    zapraszam również do siebie!

    http://loveshinny.pl

    ReplyDelete
  28. Pięknie wyglądasz :)
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    ReplyDelete
  29. No no jak na tak dluga przerwe niezly odzew :) kurtka spoko ;) zagladaj do kolezanki 30 latki www.fourthesamefingers.pl

    ReplyDelete
  30. Rewelacyjne zdjęcia, stylizacja znakomita. W kurteczce się zakochałam. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  31. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . If you want we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  32. Bardo ładna stylizacja :)
    Uwielbiam pudrowy róż :)
    Pozdrawiam !
    www.insomniabydorka.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. OH, pretty outfit! The bag is cute, I love that!

    ReplyDelete

social network