Monday 4 August 2014

Epic Weekend





Witajcie Kochani. Mimo że u was zwyczajny poniedziałek u mnie nadal trwa przedłużony weekend. Mam takich kilka w roku, uwielbiam je bo jak pewnie wielu z was nie cierpię poniedziałków. 
Dzisiejszy zestaw jest dobrym rozwiązaniem na weekendowe popołudnie - spacer, zakupy czy wyjście na kawę. Zestaw raczej casualowy, ale pastelowa marynarka dodaje mu elegancji, przepadam za takim połączeniami, a marynarki stanowią sporą część mojej szafy.
Na nogach mam mój ostatni zakup - buty z Next (tegoroczna wyprzedaż ), jeśli komuś przypadną do gustu i spotka je gdzieś w sklepie, to niech się nie waha z zakupem, szczerze polecam, bo są mega wygodne, przetańczyłam w nich wczoraj kilka godzin i czułam się jakbym nic nie miała na stopach. 







trousers, blazer- Zara/ top -H&M / heels- Next / bag - Mosquito















24 comments:

  1. cudownie jak zwykle!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/groty-neptuna.html

    ReplyDelete
  2. niesamowicie dziewczęcy, romantyczny zestaw!

    ReplyDelete
  3. Świetny zestaw! :)) Jest totalnie w moim stylu ♥

    ReplyDelete
  4. Piękne kolory! Uwielbiam pastele <3 torebka jest przepiękna :) www.llealicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ślicznie ! Jak nie lubie pasteli to Ty w nich wyglądasz nieziemsko :)

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw. Piękna kolorystyka!

    ReplyDelete
  7. kolorystycznie idealnie! Pięknie Ci w tej fryzurce i kolorze ust ♥

    ReplyDelete
  8. Cudowne pudrowe kolory i rewelacyjne szpilki ;)

    ReplyDelete
  9. cudownie wyglądasz, kolorystyka stylizacji świetna !

    ReplyDelete
  10. Świetnie ;)

    Zapraszam na mojego bloga
    www.niemaamiphone.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Torebka i żakiet - mistrzostwo!
    http://diealeksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. śliczna stylizacja, żakiet jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  13. uroczo wyglądasz!
    bardzo stylowo.

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    ReplyDelete
  14. Kochana jestem zachwycona tą stylizacja!!!
    wspaniałe kolor i wszystko pasuje do siebie:)
    Jestem na tak:P
    czerwonyobcas.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Przepiękna kolorystyka, a tą marynarkę koniecznie muszę mieć w szafie ;)

    ReplyDelete
  16. Piękny zestaw! Uwielbiam takie kolory :)

    ReplyDelete
  17. Piękny pastelowy zestaw. Marynarka i torebka szczególnie urzekły me serce ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładna stylizacja, śliczna torebka i idealnie pasuje do marynarki ;)

    ReplyDelete
  19. gdzie można zakupic taki t-shirt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. T-shirt jest z H&M-u kupiony jakiś miesiąc temu więc powinien być dostępny, przy okazji dzięki że uświadomiłaś mi że nie opisałam co mam na sobie :)

      Delete

social network